0312 481 43 43

En İyi Vücut Geliştirme Programları

1 Ekim 2016 / Genel
En İyi Vücut Geliştirme Programları

En İyi Vücut Geliştirme Programları Hangileridir?

Sağlıklı ve düzgün fizikli olma isteği tüm insanların hayallerini süsleyen, oldukça güç uygulanan programlar ile elde edildiği düşünülen, insanlarımızın bu nedenle başlamayı hep ertelediği faaliyetleri içerisinde bulundurmaktadır. Günümüzde sağlık sorunları yaşayanların büyük bir çoğunluğu geç kalmış olsalarda eninde sonunda bir spor salonuna kayıt oluyor. Geç kazanılmaya çalışılan sağlığın, ne yapılırsa yapılsın erken dönemdeki gibi sonuçlar vermeyeceği tüm geç kalanlar tarafından bilinmesi gerekir. Bu durumda olanlar için en iyi vücut geliştirme programları devreye girmektedir.

Egzersize başlamak için geç kaldım diye karamsarlığa kapılanlara, neticesi ne olursa olsun başlamalarını önemle tavsiye ederiz. En iyi vücut geliştirme programı yazan antrenörlerin, spora geç başlayanlar için kısa yoldan ve etkili sonuçlar kazandırıcı egzersiz listeleri ile bireyleri pozitif yönde değiştirebildiği, yaptığımız araştırmalar ile gözlemlediğimiz olumlu sonuçlar arasında yer almaktadır. Bu nedenle geç kaldığınızı düşünmeyin. Sağlıklı yaşama geç adım atanlar için önerebileceğimiz en önemli faktörün antrenör faktörü olduğunu hatırlatır, egzersiz ve forma dayalı bir yaşam sürdürmenizi temenni ederiz.

Antrenörler, boy uzatan hareketler ile gelişme çağında spor yapanlara sağladıkları faydalar ile taktire şayan sonuçlar elde etmektedir. Bu nedenle bir yandan spor yapayım diğer yandan boy uzatan hareketler öğreneyim deme lüksünü bulursunuz antrenörlerde. Başlangıç seviyesinde olan birisi için en iyi vücut geliştirme programı aşağıdaki gibidir.

Örnek Body Programı

1.Koşu 10 dk ( ısınmak için en ideal çalışmaların başında yer almaktadır. En hızlı vücut geliştirme programlarının içerisinde hep vardır.)

2.Dumbbell Squat 3×12 ( Bacak kaslarını çalıştıran bu egzersiz çeşidinde amaç bacaklarınızın kütle kazanmasıdır.)

3.Bent Over Barbell Row 3×12 ( Sırt kaslarını büyütüp genişletmek ve kütle kazandırmak için en ideal hareket olan bent over barbell row egzersizinin bir diğer faydasıda vücuda testesteron salgılatmasıdır. )

4.Standing Dumbbell Shoulder Press 3×12 ( Omuz kaslarını en iyi geliştiren hareket olan dumbbell shoulder press hareketi, Dikmen vücut geliştirme salonu adı altında hizmet veren birçok kulübün programlarına dahil ettiği bir egzersiz çeşididir.)

5.Leg extension Machine 3×12 ( ön bacak kaslarını en iyi geliştiren hareketler arasında yer alan leg extension hareketinde bacak kaslarınız çizgi kazanır. Quadriceps kas grubunun direk etki ile kasıldığı bu egzersiz türünde, makineler gelişime sağladıkları yardımlarla vazgeçilmez olduklarını gösterirler. )

6.Standing Barbell curl 3×12 ( en iyi ve en etkili kol hareketlerinin başında yer alır. Kol kaslarını en iyi geliştiren hareketler arasında en popüleridir. Hemen hemen her programda yer alır. )

7.Lying Barbell Triceps Extension 3×12 ( Arka kol kaslarını en iyi geliştiren hareketler arasında şüphesiz en iyi olanıdır. Tricep’lerin büyüyüp uzamasına yardımcı olan bu egzersiz çeşidi tüm temel programların olmazsa olmazıdır. )

8.Leg Curl Machine 3×12 ( Arka bacak kaslarını en iyi geliştiren hareketler denilince ilk sırada hep leg curl egzersizi vardır. Hamstring kas grubunu çalıştıran bu egzersizde, makineler oldukça önemlidir ve gelişime direkt etki ederler. )

9.Romancheir Sit up 3×15 ( üst karın kaslarını en iyi geliştiren hareketler arasında vazgeçilmez olanıdır. )

10.Hanging Leg Raises 3×15 ( Alt karın kaslarını geliştiren en iyi hareketlerin başında yer alır. )

Başlangıç seviyesi için en uygun antrenman programını siz değerli dikmen vücut geliştirme salonu takipçileri ile paylaştık.4 ile 6 hafta gibi bir dönemde yapılması uygun olan bu programda, tam verim elde edebilmek için mutlak şartla beslenmenize özen gösterin. Form ve sağlık dolu günler sizinle olsun.

Kimler Neler Demiş?

İlk Yorum Hakkı Senin!

avatar
  Subscribe  
Bildir