0312 481 43 43

İleri Düzey Body Programları

İleri Düzey Body Programları

Ülkemizde ve tüm dünyada vücut geliştirme ile uğraşanlar için oldukça önemlidir ileri düzey body programları. Bu yazımızda, örnek body programları üzerinde duracağız ve tavsiyelerde bulunacağız.

İleri Düzey Body Programı Nasıl Olmalıdır?

Body sporuna ayıracak vakit bulamayanlar için en idealidir iki parçadan oluşan body programları. Bu iki çalışma programı, başlangıç bölümündeki tüm temel alıştırmaları ve orta seviyedeki hareketlerle öğrendiğiniz teknikleri ileri seviyede bir antrenman programı ile birleştiriyor. Hareketleri güvenli, doğru ve tekniğine has yapabilmek için, üst basamakta yer alan bu alıştırmalar, ancak ilk iki programdaki tüm hareketler ustalıkla uygulandıktan sonra yapılmalıdır. Seçilen egzersizlerle derlenen ileri düzey body programları, kulübümüz antrenörleri tarafından vücut geliştirme evreleri de göz önünde bulundurularak, tüm Ankara ve Dikmen spor merkezi sporcularına servis edilmektedir.

İki düzeyde uygulayabilme yetisine sahip olacağınız ileri düzey body programları, siz vücut geliştirme hayranlarına mükemmel bir antrenman programı sunuyor. Bu iki program bedeninizi çok iyi kontrol edebilmenizi gerektirir; egzersizin uyarmayı hedeflediği kasları ne derecede çalıştırabildiğinizi ve bu kasları kullanarak alıştırma boyunca dinamik hareket edebilme yeteneğini saptar. Bu alıştırmalara ”ileri düzey alıştırmalar” dememizin nedeni, iyi uygulanabilmeleri için dikkatli, kontrollü ve doğru yapılmaları gerektiğidir. Eğer bu iki body programının herhangi birinde zorluk yaşarsanız veya rahatsızlık duyarsanız, aceleci davranmayın ve ileri düzey programlara geçmeden önce orta düzeydeki bazı alıştırma egzersizleri ile ısının. Program sonlarında tavsiye edilen esneme hareketlerini uygulayarak çalıştırdığınız kaslarınızı gevşetmiş, rahatlatmış ve yükselen nabzınızı kademeli olarak düşürmüş olacaksınız.

İleri Düzey Örnek Body Programı

1-3. Gün Set ve Tekrar
Isınma Koşusu 10 dk. 8.5 hız
Incline Bench Press 3 set, 12 tekrar
Lying Dumbbell Fly 3 set, 12 tekrar
Bench Press 3 set, 12 tekrar
Lying Dumbbell Pulover 3 set, 12 tekrar
Front Lat Pulldown 3 set, 12 tekrar
Rowing Machine 3 set, 12 tekrar
Leg Curl Machine 3 set, 12 tekrar
Leg Press 3 set, 12 tekrar
Leg Extension Machine 3 set, 12 tekrar
2-4. Gün Set ve Tekrar
Isınmak için Bisiklet 10 dk. (Level 4 zorluk derecesi)
Shoulder Press Machine 3 set, 12 tekrar
Side Lateral Raise 3 set, 12 tekrar
Upright Barbell Row 3 set, 12 tekrar
Bent Over Deltoid Raises 3 set, 12 tekrar
Alternate Dumbbell Curl 3 set, 12 tekrar
Dumbbell Concentration Curl 3 set, 12 tekrar
Close Grip Bench Press for Triceps 3 set, 12 tekrar
Lying Barbell Triceps Extension 3 set, 12 tekrar
Cross Body Crunch 3 set, 20 tekrar
Hanging Leg Raises 3 set, 20 tekrar
Alternate Heel Touchers Exercise 3 set, 20 tekrar

Vücut geliştirme sporu ile uğraşıp başarılı olamayanlar için hayata geçirdiğimiz antrenman uzaktan eğitim programımız hakkında buradan bilgi alabilirsiniz. Form ve sağlık dolu günler sizinle olsun.

Kimler Neler Demiş?

8 Yorum - "İleri Düzey Body Programları"

avatar
  Subscribe  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
Murat CANPOLAT
Ziyaretçi
Murat CANPOLAT

Yazılarınızı en başından beri takip eden birisi olarak çok teşekkür ederim. Sayenizde sporu öğreniyor, programlarınızdan faydalanıyor ve sağlık çerçevesinde spor yapıyoruz. Başka be denilebilir ki?

Onur TRABZON
Ziyaretçi
Onur TRABZON

Yazılarınız sayesinde bilinçlenip sakatlanmalardan kurtulduk. Programlarınız çok verimli ve etkili. Ankara’da bir çok salonda spor yaptım ve herhangi bir gelişme sağlayamadım. Sayenizde istediğim yapıya kavuştum ve sizi herkese tavsiye ediyorum. Helal olsun denir böyle hizmete. Emeklerinize sağlık

Orkun YILMAZ
Ziyaretçi
Orkun YILMAZ

Yazınızdan ciddi gelişim sagladık. Tüm yazılarınızı takip ediyoruz. Arkadaslarımla birlikte sizin programlarınızı uyguluyoruz. Evimiz yakın olmadığı için başka bir salona gidiyoruz. Yenilenen programlarınızın devamının geleceğine inanıyoruz. Teşekkürler

Sezer gfb
Ziyaretçi
Sezer gfb

Hocalarım, şu anda sizin işletmeye yakın başka bir kulüpteyim ve spor hizmetlerinden memnun değilim. Gelişemedim. Yardımlarınızı bekliyorum.