0312 481 43 43

Personal Training Çankaya

2 Nisan 2016 / Genel

Güçlü bir vücuda sahip olmak isteyenler için spordan iyi aktivite yoktur diyor spor bilim uzmanları ve bu işi insanlara öğreten antrenörler. Personal training çankaya denilince herkesin tavsiyleri ünlü antrenör Mustafa GÜLER’i işaret ediyor. Mustafa GÜLER, Ankara’nın bir çok kulübü’nde personal training çalışmaları yapmasıyla ve kişileri istekleri doğrultusunda değiştirmesiyle tanınmış bir antrenör. Personal trainer ile çalışarak yoluna devam etmek isteyen spor severler rutin antrenman programlarından bıkmış olmalılar ki maliyeti yüksek olmasına rağmen personal trainerlerden destek almayı tercih ediyorlar.

Personal Training Çankaya

Çankaya personal trainer çalışmalarının odağında olan Mustafa GÜLER, en çok tercih edilen antrenör olmasını kişileri doğru yönlendirmesine borçlu. Günün her saatinde öğrencileri ile diyalog halinde olan ünlü personal trainer, aldığı parayı son kuruşuna kadar hak eden usta bir antrenör. Mustafa GÜLER antrenmanlarında vücut geliştirme antrenmanlarının temel hareketlerinden tutun, ince detay hareketlere kadar her türlü egzersizlere yer veriyor.

Doğru bench press nasıl yapılır? sorusunu sorduğumuz ünlü personal trainer, bench press çalışmasının göğüs kaslarını büyütmek için yapılabilecek en iyi egzersizlerin başında yer aldığını, bench press uygulama safhasında beslenme düzenlerinin egzersizi uygulama kalitesini belirlediğini, bu nedenle antrenman öncesi alınan karbonhidrat ve proteinlerin önem arz ettiğini vurguluyor.

Personal Trainer Faydaları

Bench press çalışması yaparken halterin nerden kavrandığı, halterin göğüs kafesimizin hangi noktasına indirilip kaldırıldığı, kol dirseğinin ne kadar uzadığı ve kapandığı, doğru nefes alıp vermeye kadar harşey egzersizin başarı seviyesini belirler diyor ünlü antrenör. En iyi bench press çalışmalarının personal trainerler yada partnerli çalışmalar ile yapıldığını dile getiren ünlü çalıştırıcı, azmeden sporcuların kendi başlarına çalışarak başarılı olabildiğinden de bahsediyor. Spordaki verimin kişinin kendisi ile alakalı olduğunu hatırlatan deneyimli ağırlık antrenörü, personal training hizmeti almasına rağmen başarılı olamayan kişilerin de olduğunu hatırlatıyor.

Bench press çalışması yapılırken halter sıkıca kavranmalı, el baş parmağınızın halter’i saracak şekilde tutması kaydı ile halter göğüs kafesiniz üzerinde kaldırılıp indirilmelidir. Kol dirsek kapağınızın tamamiyle kilitlenmesi dirsek sağlığınız bakımından uygun değildir. Bu nedenle halteri yukarı kaldırırken kolunuz tam anlamıyla düz olmamalıdır. Halter indirip kaldırırken doğru nefes alma durumu kaslara kan yardımı ile ulaşan oksijenin verimini belirler. Halter göğüsünüze yaklaşırken nefes alınmalı, uzaklaşırken nefes verilmelidir. Böylelikle bench press hareketinden tam anlamıyla verim elde etmiş olursunuz.

Yukarıda açıkladığımız bütün bu ince egzersiz detaylarının öğrenilebileceği kişiler personal trainerlerdir. Bu nedenle spora yatkın olmayan insanların personal trainerler ile çalışıp, vücut geliştirme ve fitness konusunda uzmanlarından destek almaları hedefledikleri yapıya ulaşabilmeleri açısından belirleyici olmaktadır. Form ve sağlık dolu günler sizinle olsun.

Kimler Neler Demiş?

İlk Yorum Hakkı Senin!

avatar
  Subscribe  
Bildir