0312 481 43 43

Vücut Geliştirme Beslenmesi Tavsiyeleri

24 Şubat 2016 / Genel
Vücut Geliştirme Beslenmesi Tavsiyeleri

vücut geliştirme salonları Ankara denilince akla gelen ilk spor merkezi işletmemizdir. İşletmemiz vücut geliştirmede hedef kitlesini seçerken insanların temel ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak çalışmalarını yapmıştır. İnsanların obezite ile mücadele etmesi gerektiğinin farkına varan işletmemiz, bu nedenle beslenme ve egzersiz çeşitleri üzerine yaptığı çalışmalar ile insanların takdirini kazanan bir işletme olma özelliğini elinde bulunduruyor.

Vücut Geliştirme Beslenmesi Tavsiyeleri

Türkiye’nin en iyi antrenör’leri arasında gösterilen yaşam koçu mustafa güler , programlarında bölgesel problemlere yer veriyor.Karın bölgesi yağlanma sorunu yaşayan erkek bireylerin istekleri doğrultusunda hareket ederek programlarını belirleyen mustafa güler , yapmış olduğu etkili antrenmanlar ile kişilerin karnındaki yağları yakıyor ve kas gelişimi sağlıyor. İnsanlar açısından kazanımı yüksek olan bu çalışmaların tümü fitness adı altında insanlara ulaşıyor. Karın yağlarından kurtulmak isteyen insanların beslenmelerini düzenlemesi gerektiği yıllardır bilinen en belirgin gerçektir. Gerekli hareket yapısına ulaşmasına rağmen kilo verip yağ yakamayan insanları görmüşsünüzdür.

Bu insanların düzenleyemediği tek konu beslenmedir. 1000 kalorilik bir antrenman programı yapan, antrenman sonunda 1500 kalorilik beslenen bir bireyin kilo vermesi mümkün değildir. Aksine kilo alma tehtidi ile karşı karşıyadır. Bu bireyin yağ yakıp kaslarını artırabilimesi için protein bakımından zengin gıdalar tüketmesi şarttır. Tercih edilen karbonhidratların vücudun ihtiyacı olduğu kadarıyla alınması gerektiği bir gerçektir. Karbonhidrat bakımından fazla fazla beslenmek , önüne geçilemeyen yağlanma şikayetlerine neden olacaktır.

Proteinli beslenme tavsiyelerimiz kas gelişimi bakımından önem teşkil etmektedir. Yanlız fazla fazla protein almak alınan fazla proteinlerin yağ olarak depolanmasına neden olacak ve yağlanma sorunu katlanarak devam edecektir. Protein alımı kişilerin kilosuna göre tespit edilmeli ve gereğinden fazla protein alımından kaçınılmalıdır. Fazla protein alımının böbrekleri yorduğunu unutmayın, böbrek sağlığınız için fırsat buldukça su için. Günde 2.5 lt su içmeniz tavsiyemizdir.

Yağ depolarını boşaltmanın en iyi yollarından  bir tanesi kardiyo çalışmaları yapmaktır. Koşu bandında koşup bisiklete binmek yapılabilecek en iyi kardiyo çalışmalarının başında gelir. Diğer bir yağ deposu boşaltma yöntemi de depodaki ürünlerin yerine yeni ürünlerin girmesinin önüne geçmektir. Yani vücudumuzda bulunan yağların yerine yeniden yağ yapacak besinlerin girmesini engellemektir. Böylelikle yapmış olduğunuz kardiyo çalışmaları etkisini gösterecek ve yeni yağ depolama durumu gerçekleşmediği için zaman içerisinde karın bölgesi yağlanmalarından kurtulacaksınız. Glisemik indeksi düşük besinler tüketmeniz tavsiyemizdir. Yüksek glisemik indeks içeren besinlerin zararlarından önceki yazılarımızda bahsetmiştik. Form ve sağlık dolu günler sizinle olsun.

Kimler Neler Demiş?

İlk Yorum Hakkı Senin!

avatar
  Subscribe  
Bildir